Subject: FW: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla maakond
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Apr 2024 10:06:32 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Friday, April 12, 2024 10:03 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tere Elliko!

Saadan projektdokumentatsiooni teisele katsele. Failid manuses.

Ilusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 9:54 AM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tänan 😊

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 9:37 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Hei!

Nihutan kaevikud, määran alguse ja lõpukaevikud… 2,0m saan tagatud.

Edastan peagi korrektuuridega projekti kooskõlastamiseks.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, April 10, 2024 8:11 AM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tere

Vabandust, et kohe vastata ei saanud.

Mis on puurimiskaevikute kaugus riigiteekattest? Kus on alguse ja 
lõpukaevik, min 2,0m peaks olema tagatud, kas seda saad tagada nihutades 
kaevikuid?

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 8, 2024 1:35 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tere Elliko!

Tegelen hetkel projekti korrigeerimisega.

Tahtsin küsida, et ehk on võimalik märkusele nr 3 teha väike erand:

Puurimiskaevikute nihutamisega tekitan juurde ebavajalike ristumisi 
olemasoleva keskpingekaabliga ning suureneb oht, et sellele saadakse 
töökäigus pihta. Raske on seda 3m nõuet saavutada ☹.

Anna teada, kas on võimalik erand teha… Kui mitte, siis üritan midagi välja 
nuputada.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Kotter Sander
Sent: Tuesday, March 26, 2024 8:17 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Hommik Elliko!

Suur tänu märkuste eest! Katsun ära parandada ning uuesti kooskõlastamisele 
saata.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 25, 2024 12:11 PM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tere

Esinesid mõned projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, palun 
projektilahendust korrigeerida. Esita korrigeeritud allkirjastatud projekt 
uuesti minule kooskõlastamiseks:

1.	Õhuliini puhul anna palun ristmevälja joonis ja lisa rippekõrgus 
plaanile.
2.	Palun kavanda kaabel teisele poole olemasolevat kaablit Koplimäe 
kinnisasjale, hetkel ulatub kaabel ja selle kasutusal osaliselt riigimaale.

3.	Palun nihutada puurimiskaevikuid, et tagatud oleksid TRAM tehnovõrkude 
nõuded (kaugus riigitee kattest ja truubist). Puurimiskaevikute puhul välja 
tuua nende kaugused teekatte servast. Puurimiskaevikud ei tohi olla tee 
nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte 
servale lähemal kui 3,0 m.

4.	Anna palun siin ristumisel ka ristmevälja joonis.

5.	Anna seletavas osas ka min sügavuse nõue riigiteega ristumistel min 1,5m, 
viita ristmevälja joonistele.

6.	Lisa kaitsetoru viide ka tingmärkidesse, et kaabel kaiotsetorus.
7.	IKÕ plaanil palun ära näita puurimiskaevikuid ning tabelisse ära pane KM 
numbreid (IKÕ näidis manuses).

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 22, 2024 3:21 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: LC0602 Koplimäe, Vigala-Vanamõisa küla, Märjamaa vald, Rapla 
maakond

Tere Elliko!

Edastan kooskõlastamiseks projekti LC0602 dokumendid. Manuses.

Planeeritud tööd võtavad aset Transpordiameti maal 20191 Oese-Vanamõisa teel 
(kõrvalmaantee).

On lahtist kaevet ja ka kinnist kaevet.

Ilusat nädalavahetust!

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.